Сите вести

  • magna um

    50 проценти од глобалното дигитално огласување се одвива на мобилните уреди

    Во последниот извештај за глобалниот огласувачки пазар, Магна – истражувачка агенција во рамките на IPG Mediabrands, предвидува раст на инвестициите во сферата на огласувањето за 3,7%, односно на 505 милијарди долари до крајот на 2017 год. Дигиталните медиуми ја надминаа телевизијата и го превземаа приматот во приходите од огласување. Во најголем дел, за тоа

  • um

    I&F MCCANN GRUPA во размена на искуства на Зимскиот Vivaldi CMO & CCO форум

    Тема на овогодинешниот Vivaldi форум се ПРОМЕНИТЕ Зимскиот Vivaldi CMO & CCO форум, кој ќе се одржи од 1. до 3. декември на Мокра Гора, ќе ги собере експертите од областа на маркетингот, комуникациите, медиумите и сродните индустрии, со цел размена на искуства и унапредување на струката во Србија и регионот. Селектор на овогодинешниот форум

  • 272086e294

    I&F McCann Grupa најуспешна агенциска мрежа на ревијата BalCannes

    На регионалната ревија на најдобри кампањи “BalCannes”, агенциите кои работат во рамките на I&F McCann Grupa имаа најголем број кампањи, дури шест во 25-те најдобри проекти. Жирито од новинари по прв пат ја додели наградата за Најдобар проект на кампањата „Лав пуканки“ на агенцијата McCann Белград. „Наградата за нашата кампања „Лав пуканки“ е награда за

  • wp-news12

    Одржана Pitch Academy за регионалните стратешки тимови на агенцијата UM

    Во рамките на Pitch Academy, претставниците на IPG Mediabrands мрежата, во Белград одржаа обука за регионалните тимови на агенцијата UM. Обуката ја водеа Howard Nead, Chief Growth Officer во IPG Mediabrands и Stefan Burford, Chief Strategy Officer во IPG Mediabrands, кои во текот на изминатите години значајно допринесоа за развојот на стратешките и мултидимензионалните

  • wp-katarinakostic1

    Катарина Костиќ: Ако мислевте дека медиумските агенции се здодевни, страшно се лажете

    Денес луѓето не можат да издржат ниту секунда, а да им е здодевно. Сакаат да го исполнат своето слободно време и да поминат повеќе време со медиумите од било кога порано Во рамките на едукативната програма AcademIAA, Катарина Костиќ, регионален директор за развој за медиумски операции во рамките на UM, одржа предавање под назив “Зошто

  • wp-biljana_kolakovic1

    Биљана Колаковиќ: Формула за стекнување доверба

    Читаме и толкуваме податоци и ги користиме да препознаеме кои движечки моменти се важни за животот на потрошувачите. Интервју со Биљана Колаковиќ, Регионален директор на UM, за списанието Diplomacy&Commerce на тема Тајната формула на комуникациите Universal Media (UM) верува дека работата на медиумската агенција на 21 век е да ја раскаже приказната за производот и да