• Simply Tastly, UM Belgrade

    The Coca-Cola Company

    • Simply Tastly, UM Belgrade

      The Coca-Cola Company

      Апликација Coca-Cola Simply Tastly:

      За време на тримесечната кампања постигнавме неверојатни резултати, обезбедивме 76.000 превземања на мобилната апликација Tastly на компанијата Coca-Cola, а на зафатените мајки им понудивме брзи и едноставни рецепти за семејни оброци.

      НАГРАДИ:
      Најдобри 25 кампањи на BalCannes, Weekend Media фестивал Ровињ 2016
      Best Mobile на фестивалот IAB MIXXA Србија 2016

  • Fanta & Yasserstain, UM Belgrade

    The Coca-Cola Company

    • Fanta & Yasserstain, UM Belgrade

      The Coca-Cola Company

      За денешните тинејџери играње значи нешто сосема друго отколку пред 20 години. За разлика од нивните родители или постари браќа и сестри, под игра подразбираат пред сѐ онлајн игри, четови, инстант пораки, јутјубери, видео записи, фотографии… Fanta е дел од нивното секојдневно време за игра и Fanta е пријател со Yasserstain, најкул екипата од YouTube, па и Fanta е „кул“ лик!

      НАГРАДИ:
      Злато, најдобра социјалнa медиумска кампања, SEMPL 2016 Порторож, Словенија

  • Superseniors, UM Zagreb

    Zajednički put, Slagalica

    • Superseniors, UM Zagreb

      Zajednički put, Slagalica

      Без никаков буџет, нашата задача беше да ја подигнеме свеста за добротворните фондации  Zajednicki put и Slagalica, како и за сѐ поголемиот проблем на стареење на популацијата во Хрватска. Нашата цел беше да ја едуцираме јавноста за неопходноста од реинтеграција на постарите лица во секојдневниот живот во Хрватска и да привлечеме нови членови и волонтери во овие фондации.
      НАГРАДИ:
      Најдобри 25 кампањи на BalCannes, Weekend Media фестивал во Ровињ 2016

  • BMW X1 sDrive, UM Zagreb

    BMW

    • BMW X1 sDrive, UM Zagreb

      BMW

      Во тешки економски услови, кога цената е таа која е најбитна, моравме да ја поттикнеме продажбата и да ја поканиме целната публика на пробно возење. Ги надминавме сите очекувања. Бројот на пробни возења беше 822% поголем од очекуваното, а беа продадени три пати повеќе возила од планираното.
      НАГРАДИ:
      IAB MIXX 2015 Хрватска, Најдобра медиумска стратегија  

  • Shake & Take App, UM Zagreb

    The Coca-Cola Company

    • Shake & Take App, UM Zagreb

      The Coca-Cola Company

      Компанијата Coca-Cola сакаше да се поврзе со тинејџерите преку забавна мобилна апликација. За да ги придобиеме тинејџерите, мораше да го зборуваме нивниот јазик и да бидеме онаму каде што се и тие, на сите дигитални медиуми. Резултатот беше извонреден! Имавме 30% повеќе превземања од планираното!

  • Radosnica, UM Skopje

    Becutan

    • Radosnica, UM Skopje

      Becutan

      За Бекутан, бренд за бебешки производи кој постои повеќе од 20 години, создадовме дигитален споменар „Радосница“ наменет за новите генерации на мајки. Сите знаеме колку мајките ги сакаат и обожуваат своите бебиња и колку сакаат да споделуваат сѐ на социјалните медиуми, од првиот ултразвук до првото капење, одмор, првите чекори, првата храна. Нивната бескрајна љубов и гордост заслужува место каде сите нивни спомени можат да се соберат на едно место и да се споделуваат.

  • Superstay Better Skin, UM Sofia

    Maybelline

    • Superstay Better Skin, UM Sofia

      Maybelline

      За лансирањето на новата пудра на компанијата Maybelline во Бугарија, избравме 6 „обични“ Бугарки со различен начин на живот да бидат амбасадорки на брендот и да ја прошират веста на сите медиумски канали. Тие беа хероини на лансирањето на кампањата, докажувајќи дека Maybelline ги разбира сите дами и нивните индивидуалности.

  • Share a Coke, UM Belgrade

    The Coca-Cola Company

    • Share a Coke, UM Belgrade

      The Coca-Cola Company

      За време на летниот период, Coca-Cola лансираше персонализирани лименки, па ние решивме да го направиме летото на тинејџерите незаборавно – да им дадеме лименки кои можат да ги споделат или со кои можат да ги изненадат нивните пријатели  и да им подарат нешто направено специјално за нив и така да го доживеат најубавото лето до тогаш! Српските тинејџери беа меѓу најактивните тинејџери во Европа по бројот на креирани и споделени активности со Coca-Cola!

      НАГРАДИ:
      Фестивал на медиа трендови SEMPL 2013, Порторож, Словенија

      “Grand Sempler”

      “Golden Sempler” стратешко користење на медија микс

      http://www.sempl.si