• SrdjanSaper

    Срѓан Шапер

    Chairman I&F Grupa

    • Срѓан Шапер

      Chairman I&F Grupa

    • Срѓан Шапер е активен во рекламниот бизнис повеќе од 30 години. Тој ја започна својата кариера како популарна музичка ѕвезда, а потоа стана стручњак за маркетинг и комуникации, но и успешен претприемач. Срѓан е основач на I&F McCann Grupa, една од водечките комуникациски системи, која работи на 12 пазари во Југоисточна Европа и Нордиските земји и која вработува повеќе од 600 луѓе.

      КАРИЕРА ВО ДЕЛОВНИОТ И РЕКЛАМНИОТ СВЕТ

      По завршувањето на уметничката кариера, како основач и член на популарната рокенрол група ИДОЛИ, влегува во светот на рекламите. Работел како Креативен директор, продуцент на телевизиски реклами и Директор во агенциите Ogilvy & Mather, Saatchi & Saatchi, SM Delo, Borba, Idols & Friends. Меѓу другото, Срѓан Шапер креирал повеќе успешни рекламни кампањи. Во 1997 год., Срѓан потпишува договор со McCann Worldgroup и ги основа агенциите во Србија и Македонија. Во наредните години, Срѓан основа McCann агенции и во други земји. Денес, Срѓан Шапер е основач и претседател на маркетинг агенцијата I&F McCann Grupa, водечки комуникациски систем во Југоисточна Европа (кој опфаќа 8 земји: Србија, Хрватска, Словенија, Македонија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Албанија и Бугарија) и Нордиските земји (Шведска, Данска, Норвешка и Финска) и вработува повеќе од 600 луѓе. Срѓан Шапер и I&F McCann Grupa се вториот најголем афилијациски партнер на McCann Worldgroup и IPG.

      ДЕЛОВНА ЗАЕДНИЦА

      Срѓан Шапер е иницијатор на бројни проекти во областа на културата и комуникациите. Тој е автор на проектот за подобрување на имиџот на Србија "La Serbie original version", започнат во ноември 2000 год. во Париз, а чија цел беше да се претстави духот на Србија по политичките промени и нејзината демократизација. Тој е еден од творците на разни успешни изборни кампањи во Србија и регионот. За време на својата кариера, бил член на одборите на разни деловни и јавни институции. Меѓу другото, Срѓан Шапер е член на Меѓународното здружение на пропагандисти (IAA), Американската стопанска комора (AmCham) и многу други. Срѓан Шапер е добитник на Наградата за животно дело за својот креативен придонес на маркетингот од страна на Здружението за пазарни комуникации (UEPS). Како активен учесник во деловната и рекламната заедница, тој е добитник и на неколку други престижни награди. Срѓан е и предавач на Универзитетот за уметности во Белград, а често пати е и предавач и говорник на разни меѓународни конференции за маркетинг и комуникации.

      Срѓан дипломирал филмска и телевизиска режија на Факултетот за драмски уметности во Белград.

  • darko 252x379

    Дарко Лукиќ

    CEO IPG Mediabrands for SEE

    I&F Grupa

    • Дарко Лукиќ

      CEO IPG Mediabrands for SEE

      I&F Grupa

    • Дарко Лукиќ има 20 години искуство во рекламната индустрија. Тој во цела Југоисточна Европа се смета за врвен стратег за медиуми со меѓународно искуство, кое вклучува работа и во медиуми и во маркетинг агенции.

      Кариерата ја започнува во 1996 год. во компанијата New World Publishing Inc. во Прага, а по 3 години ѝ се придружува на истата компанија во Будимпешта. Седум години подоцна, во 2005 год., Дарко станува еден од основачите на компанијата CEE Business Media, исто така во Будимпешта.   

      MBA диплома стекнува на UK Open University. За време на кариерата во агенцијата UM, Дарко соработува со сите клучни клиенти и на тој начин директно учествува во развојот на UM агенциите во целиот регион.   

      Познат е по својата енергија, посветеност на успехот и на динамичниот свет на медиумите, а горд е на сите успеси кои UM ги постигна во последните 10 години, од влегувањето на нови пазари до придобивањето нови клиенти и воведувањето нови услуги.

      Дарко се чувствува многу привилегирано и гордо што може да соработува со извонредниот тим на агенцијата UM, составен од луѓе од сите пазари на Југоисточна Европа. Слободното време го минува со семејството и пријателите. Сака театар и опера, но исто така е и голем љубител на спортски настани, особено фудбалски и кошаркарски.   

  • katarina_kostic_final-3

    Катарина Костиќ

    Deputy CEO IPG Mediabrands for SEE

    I&F Grupa

    • Катарина Костиќ

      Deputy CEO IPG Mediabrands for SEE

      I&F Grupa

    • Катарина Костиќ е стручњак за медиуми и комуникации, а има повеќе од 15 години искуство во индустријата. На агенцијата UM Beograd ѝ се придружува по завршувањето на мастер студиите на смерот Култура и Медиуми на Goldsmit факултетот при Универзитетот во Лондон.

      Откако пред 15 години започна револуцијата во медиумите, оттогаш почнува да расте и љубопитноста на Катарина околу медиумската и комуникациската индустрија, потрошувачите, интеграциите и улогата на медиумите во вкупниот успех на брендовите и бизнисот. 

      Катарина е клучен член на new business и на стратешкиот тим на агенцијата, а нејзиното продлабочено сфаќање на индустријата е непроценливо, како за меѓународните така и за локалните клиенти.   

      Таа е експерт за комуникациски и медиумски стратегии, трендови и истражувања, додека нејзин главен фокус се растот и постојаниот развој на медиумските услуги во рамките на I&F McCann Grupа.

      Катарина е многу горда на својата способност да ги препознае трендовите, како и на одлучноста да ги прави работите на поинаков и подобар начин. Таа ја препозна потребата од обединување на тимот на Југоисточна Европа, преку интегрирање на дигиталните и традиционалните медиуми, но и потребата од поголема интегрираност на креативните тимови.

      Таа е дипломирана историчарка на уметност, но и школуван дизајнер на цвеќе и мајка на две неверојатни деца, и ужива во сѐ што светот има да понуди.

  • branislava-cargonov

    Бранислава Цагронов

    Регионална извршна директорка на УМ

    • Бранислава Цагронов

      Регионална извршна директорка на УМ

    • Бранислава Цагронов има повеќе од 16 години искуство во работа со медиумите, при што соработувала со некои од најголемите меѓународни и локални огласувачи во регионот на Југоисточна Европа, а кои доаѓаат од различни категории како што се телекомуникации, малопродажба, брзо-движечки компании за стоки за широка потрошувачка (FMCG), финансии и многу други.

      Таа е највеќе позната по своите раководни вештини, работата на подобрување на квалитетот на услугите кои им се пружаат на клиентите со цел раст на нивните брендови и развој на бизнисот, но исто така и по вештините за раководење на својот тим и споделување на своето медиумско искуство со клиентските и агенциските тимови.

      Таа е особено горда на долгогодишните партнерства помеѓу агенцијата и клиентите, што претставува најголем доказ за успех.

      Бранислава сака да го поминува своето слободно време со семејството и пријателите. Таа, исто така, сака да патува и да посетува нови места, концерти, како и да ја истражува меѓународната кујна и вината.

  • vedran-veres

    Ведран Вереш

    Извршен директор на УМ Загреб

    • Ведран Вереш

      Извршен директор на УМ Загреб

    • Ведран Вереш има над 15 години искуство во медиумската индустрија. Соработувал со многу клиенти од различни категории, како телекомуникации, финансии, медиуми, пијалаци, играчки, автомобили и др.

      Докажан како тим лидер, вешт преговарач, искусен медиумски стратег, успешен во препознавањето на потебите на клиентот и обезбедување медиумски услуги на највисоко ниво, тој е признаен на пазарот од страна на неговите колеги и клиентите. Тој се гордее со задоволните клиенти со различни големини, потреби и пристапи.

      Ведран ужива во слободното време со своите пријатели и семејството, читајќи книги, слушајќи музика, гледајќи филмови, патувајќи и истражувајќи го светот на гастрономијата и вината.

  • marijana-kovacevic

    Маријана Ковачевиќ

    Извршна директорка

    UM Софија

    • Маријана Ковачевиќ

      Извршна директорка

      UM Софија

    • Маријана има 11 години искуство во комуникациската индустрија кое го стекна за време на својата работа во агенцијата во Подгорица од нејзиното основање. Дипломските студии ги завршува на Факултетот за политички науки, а за време на нејзината работа во агенцијата се стекна со сеопфатно знаење од областа на односите со јавноста, медиумско планирање и закуп на медиумски простор, како и креативна работа на различни проекти за клиентите на агенцијата.

      Таа е горда на фактот дека за кратко време UM Софија стана една од од водечките медиумски агенции на пазарот, која се фокусира на вештините, знаењето и луѓето. Тимот од 17 експерти за медиуми има создадено портфолио на клиенти од различни производни категории.

      Слободното време го поминува уживајќи во егзотични патувања, најмногу истражувајќи го нејзиниот омилен континент – Азија. Таа зборува Хебрејски и е вљубеник во книгите.

  • nermina-masala

    Нермина Келиќ

    Извршна директорка

    UM Сараево

    • Нермина Келиќ

      Извршна директорка

      UM Сараево

    • Нермина има 9-годишно искуство во комуникацискиот бизнис. Таа работи во McCann и UM од завршувањето на дипломските студии по маркетинг на Економскиот факултет во Сараево.

      Нејзиното искуство и знаење од областа на стратешко планирање, закуп на медиумски простор, развој на онлајн стратегии и менаџмент на социјални медиуми се должи на посветена работа и успешен менаџмент на проекти за многу клиенти, како што се The Coca-Cola Company, Carlsberg, Podravka и MasterCard.

      Еден од клучните проекти кои Нермина успешно ги спроведе е добивањето на The Coca-Cola Company како клиент во Босна во 2012 год. Оттогаш, придобива уште неколку глобални и регионални клиенти и ѝ обезбедува на агенцијата позиција на една од водечките на пазарот. 

      Фотографијата и сликарството се нешто во што таа ужива во своето слободно време. Таа со гордост истанува дека нејзиниот 10 годишен план зацртан за време на студиите е остварен и е подготвена за следните 10 години. Надвор од канцеларијата таа ужива во друштвото на едно мало синооко момче, а на работа со задоволство ја работи најдобрата работа на светот. 

  • roza-petrovska2

    Роза Петровска

    Извршна директорка

    UM Скопје

    • Роза Петровска

      Извршна директорка

      UM Скопје

    • Роза се придружува на UM во 2003 год. Таа е дипломиран инжењер технолог, а во UM добива можност да го примени целото нејзино претходно знаење и вештини од областа на организацијата, комуникациите, преговарањето, администрацијата, раководењето со проекти и човечки ресурси, но и анализа на податоци и услуги на клиентите.

      Низ годините, таа има работено на различни позиции во UM и со сите клучни тимови во агенцијата и како резултат на тоа, стана инспиративен тим лидер кој умее успешно да управува со проект тимовите и да имплементира бизнис иновации.

      Развивајќи ја кариерата во UM, таа има клучна улога во развојот на агенцијата преку носење свежи и иновативни размислувања, поттикнувајќи едукација на вработените, но и поради иновативниот пристап за вклучување на потрошувачите и подигнување на задоволството на клиентите на повисоко ниво.

      Роза беше дел од тимот кој ја освои наградата Златен лав на Фестивалот во Кан (Cannes Lions Festival) во 2009 год., прва таква награда за агенција од Македонија, за кампањата за подигање на свеста за ракот на тестиси „Провери ги!“.

      Роза обожува патувања и фотографирање природа, архитектура и пејсажи, но и создавање нови пријателства. Во изминатиот период имаше прилика да се занимава и со глума, музика и пишување. 

  • www.djordjezivaljevic.com

    Владимир Драганиќ

    Извршен директор

    UM Подгорица

    • Владимир Драганиќ

      Извршен директор

      UM Подгорица

    • Владимир има деветгодишно работно искуство во агенцијата за медиуми во УМ, и помина од планер за развој на Медиа Планер до водечки тимови за медиуми и работи на скоро сите поголеми проекти, водечки процеси на теренот, осмислување стратегии за медиуми и работа со клиенти од агенцијата

      Тој е многу горд на својот тим и вредностите што тие заедно ги изградија и на кои денес почива УМ Подгорица.

      Обрнува големо внимание на менторство и континуиран развој на стручност и услови за работа, што резултира во стабилна позиција на агенцијата на пазарот, постојано подобрување на деловното работење и агенцијата и клиентите, како и угледот на УМ како пожелен работодавец.

      Тој е убител на спортови и филмови и во слободното време се занимава со бокс.

  • suela

    Суела Штула

    Извршна директорка

    McCann Тирана

    • Суела Штула

      Извршна директорка

      McCann Тирана

    • Суела го претставува семејството на McCann од неговото основање во Албанија. Пред 8 години, таа почна како директор на Агенцијата, а околу неа се изгради тимот McCann Тирана. Како резултат на нејзината работа, заложба и посветеност, денес агенцијата е на листата на најдобрите во Албанија, признаена како компанија која поставува стандарди, но и принципи на професионална и работна етика.

      Работната биографија на Суела вклучува повеќе од 13 години искуство во комуникациската индустрија и работа со меѓународни и локални клиенти како: The Coca-Cola Company, Albtelecom, MasterCard, L’Oreal, Trans Adriatic Pipeline, Intesa Sanpaolo Bank итн. Нејзината улога и визија се клучни во управувањето и администрацијата на стратешката позиција на агенцијата, нејзиниот развој и политиката на new business.

      Таа има стратешки и аналитички ум, поседува одлични комуникациски и преговарачки вештини и будистичко трпение и смиреност, како и изострено сетило за детали.

      Нејзино главно хоби се јогата, литературата и привлекувањето нови клиенти :-).